Hallå igen Bloggen

jag har bestämt mig för att börja med bloggandet igen. så vad ska man säga? Välkommen till min nya blogg. så vem är jag för er som inte vet? Jag är en 23 årig tjej boendes på Lidingö. Jag har en underbar dotter. Mina stora intressen i livet är Teater,Musik och Konst. Jag jobbar hårt för att kunna bli skådespelare samtidigt som jag just nu jobbar på ett extra på cafe och förskola. Jag är även oerhört intresserad av juridik och politik. Jag skriver även mycket och vill okså bli författare. på fritiden ( ja,som om de finns någon när man är ensamstående) så umgås jag med fantastiska vänner och njuter av livet. Hoppas du kommer gilla min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0