Hallå där

Hej! jag har haft fullt upp dom senaste dagarna, jag jobbar,jobbar och jobbar samtidigt som jag sköter om stephanie..... det är inte alltid lätt.Men jag trivs bra med livet,jag mår bra och trivs i det höga tempo jag lever i. Mellan auditions, jobb och privatliv... jag trivs som bäst när jag jobbar en massa och en massa saker att göra.så jag ska inte klaga. Jag trivs bra med livet som sagt även om det ofta blir rätt jobbigt.. men jag mår bra! jag tränar på gym så mycket jag kan, jag har märkt att det ger en helt annan styrka angående saker och ting . Funderar okså på en vecka i Underbara i Köpenhamn snarast möjligt..spenderade några dagar i köpenhamn i somras och det var helt underbart! vill tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0